איך לבחור עורך דין גירושין?

תהליך הגירושין הוא שברו של חלום. זהו תהליך לא פשוט המלווה במטענים רגשיים, חששות וחוסר ידיעה לגבי העתיד. מאחר ומדובר בתהליך כל כך משמעותי ורגיש, חשוב להיעזר בסיועו של עורך דין גירושין מיומן ומקצועי שיוכל לעזור לכם להגיע להסכם גירושין בצורה מהירה ושלווה. על כן, בחירת עורך דין לענייני גירושין, היא משימה קריטית שתשפיע רבות על המסע ועל היכולת להקל על התהליך. אין להקל ראש בבחירה שכזו שכן זו תקבע את טון התהליך כולו. 

אם כך, כיצד ניתן לבחור את עורך דין גירושין הטוב ביותר עבורכם? איגדנו לפניכם מספר נקודות מפתח שיוכלו לסייע לכם בעת הבחירה הקריטית הזו:

ניסיון ומומחיות – הקריטריון החשוב ביותר הוא הניסיון, המומחיות והבקיאות המשפטית של עורך הדין. מומלץ לבחור בעורך דין לענייני משפחה, מומחה בדיני משפחה בכלל ובתחום הגירושין בפרט. עורך דין מנוסה בהליכי גירושין יכול לקבוע את הטון בתהליך ולהפוך את התהליך למהיר, שליו ולאחד שמתנהל ברוח טובה. 

אוריינטציה גישורית – עורך דין בעל אוריינטציה גישורית הוא יתרון משמעותי. על כן, מומלץ לבחור בעורך דין לענייני משפחה, שמקדם גישור למציאת פשרה מתאימה, שייטב לכם ולכלל משפחתכם. יש להימנע בכל מחיר משימוש בילדים על מנת לנגח את הצד השני ועורך דין אחראי בעל יכולות גישור יסייע לכם לא לעשות זאת.

המלצות וביקורות – כדאי להתייחס להמלצות, בין אם בביקורות ברחבי הרשת או במכרים שהשתמשו בשירותי עורך דין גירושין מומלץ. דעתם של אחרים יכולה לעזור לשיקול הדעת בזמן מחקר הנושא. 

כימיה ותחושת בטחון – חשוב לוודא שקיימת כימיה אישית ותקשורת טובה עם עורך הדין. עורך הדין אמור להיות הכתובת לשאול שאלות, להציף את הרצונות או החששות העולים טרם או בזמן ההליך. לכן הלקוח צריך להרגיש בטוח, שהוא בידיים טובות ושנותן את אמונו לכך שזכויותיו המשפטיות ישמרו.

רגישות לצד מקצועיות – על עורך הדין להעניק ללקוח את האמפתיה לה הוא זקוק, לצד הטיפול המשפטי המקצועי הטוב ביותר. מלבד היותו מומחה בדיני משפחה, עליו לדעת להפגין דאגה אמיתית ללקוח, ללוות אותו באופן אישי תוך דאגה לצרכיו ושימת טובת הילדים במקום הראשון. 

פגישת ייעוץ – עורך דין גירושין מקצועי יציע פגישת יעוץ מעמיקה על מנת להבין ולחקור את המקרה והאפשרויות העומדות בפני ההתקדמות. 

 אל תפנו לעורך דין זול – במלחמה אולי החשובה בחייכם וכזו שתוצאותיה עומדות להשפיע בעצימות גבוהה על המשך חייכם, אל תבחרו עורך דין על פי המחיר שאותו הוא גובה. כמובן עלות הטיפול והתקציב העומד הוא שיקול נוסף אך בד בבד יש להיזהר מהצעות זולות אשר מעידות למרבה הצער גם על טיב הטיפול המשפטי אותו יקבל הלקוח. ההתפכחות מצעד מוטעה מיסודו שכזה, עשויה להיות כואב והרת גורל.

לסיכום, הליך גירושין לא חייב להפוך למופע איימים מכוער ומתסכל, ניתן לפתור את הסכסוכים באווירת שלום וברצון טוב. בבואכם לבחור עורך דין גירושין מומלץ, הקפידו לבחון את הקריטריונים השונים שהצגנו במאמר על מנת לסייע בבחירת הבחירה הטובה ביותר עבורכם. 

לעורך הדין רון מיור ניסיון של 30 שנות ייצוג בבית המשפט בכל הערכאות. כמגשר משפחה, הוא גם יודע לזהות הזדמנויות ליישומם גם של כישוריו אלה. עו"ד רון מיור מציע ליווי מקיף בכל התחומים הנוגעים להליך הגירושין, תוך מתן יחס אישי ומחויבות לצורכי הלקוח עם ההבנה כי כל מקרה שונה בתחום דיני משפחה. 

על מנת לשמוע פרטים נוספים ולקבוע פגישת ייעוץ, אנא השאירו פרטים כאן.

כתבו לנו

גלילה למעלה
Play Video
דילוג לתוכן